Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#314. Juni 2010

Narrative skill in children with early unilateral brain injury: a possible limit to functional plasticity

In: Developmental science, Band 13, Heft 4, S. 636-647

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Juli 2023

"You need to be super smart to do well in math!" Young children's field‐specific ability beliefs

In: Developmental science, Band 27, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5November 2019

Leveraging Research on Informal Learning to Inform Policy on Promoting Early STEM

In: Social policy report, Band 32, Heft 3, S. 1-33

ISSN: 2379-3988

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#622. November 2022

Young children interpret number gestures differently than nonsymbolic sets

In: Developmental science, Band 26, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#74. Februar 2019

Number gestures predict learning of number words

In: Developmental science, Band 22, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#815. Januar 2019

Parents' early book reading to children: Relation to children's later language and literacy outcomes controlling for other parent language input

In: Developmental science, Band 22, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Juni 2016

How do generic statements impact performance? Evidence for entity beliefs

In: Developmental science, Band 20, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1012. September 2012

Doing gesture promotes learning a mental transformation task better than seeing gesture

In: Developmental science, Band 15, Heft 6, S. 876-884

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1115. Januar 2021

Elementary school teachers' math anxiety and students' math learning: A large‐scale replication

In: Developmental science, Band 24, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft